İADE & DEĞİŞİM BİLGİLERİ

İADE & DEĞİŞİM

Siparişinden memnun kalmadın mı? Sen üzgünsen biz de üzgünüz. Bu yüzden siparişini ücretsiz olarak iadeye alabiliriz. Aşağıda ürün iade sürecini ve iade kabul koşullarını görebilirsin.
Üzülerek belirtelim, smashbox.com.tr den yapacağın alışverişlerde değişim yapamıyoruz.

İADE SÜRECİ

1. Bizi Ara
08502106494 nolu numaradan bize ulaş. Siparişin hakkında bilgilendirme yapman sana daha hızlı dönüş yapmamızı sağlayacak. Lütfen ileriki siparişlerinde sana daha iyi hizmet sağlamamız için iade sebebini de iletir misin? Memnuniyetini sağlamak için elimizden geleni yapıcaz. Müşteri hizmetlerimizden gönderi onayıyla birlikte 2. adıma geçebilirsin
2. Ürünü kargola
Siparişini ya da iade etmek istediğin ürünü faturasıyla birlikte karşı ödemeli olarak aşağıdaki adrese gönderebilirsin. Gönderdiğin ürünler, iade şartlarına uygunsa iade prosedürünü başlatıcaz.

İade Adresi:
OGLI DEPO - Orhanlı Orta Mah. Atayolu Caddesi Öztaş Sok.
No:4/1 F Blok Tuzla / İstanbul
Tel: 0850 250 1794

Not: Ürünün ile ilgili herhangi bir sorun olduğunu düşünüyorsan yine bize ulaş! Ürününün incelenmesi için ürünü senden isteyebiliriz. Hasarlı ya da sorunlu ürünün iadesi, ürün fiziksel olarak bize ulaştıktan sonra yapılacaktır. Ürününü incelenmesi için ürünü senden isteyebiliriz. Hasarlı ya da sorunlu ürününün iadesi, ürün fiziksel olarak bize ulaştıktan sonra olacaktır.
3.Ücret İadesi Süreci
İade adresinde iade şartlarına uyan siparişlerin iade prosedürü başlar. Ücret iadesi 10 iş günü içerisinde yapılır, yapıldığında sana bilgilendirme maili gelecektir. Ücretin hesabına yatması bankana bağlı olarak 2-3 günü bulabilir.
İADE ŞARTLARI
1- Siparişinden memnun kalmadığın takdirde uzaktan satış sözleşmesinde de yer alan 14 iş günü içerisinde cayma hakkını kullanabilirsin; ancak ürün açılmış, denenmiş veya kullanılmış ise maalesef ürünleri iadeye alamayız.

2- Siparişinin iadesi için faturada belirtilen bütün ürünlerin (satın alınan ve hediye olarak gönderilen) iade adresine gönderilmiş olması gerekmektedir. Ürünlerin hepsi gönderilmediği takdirde iade yapılamaz.

HASARLI ÜRÜNLER

Gelen siparişindeki ruj ezilmiş mi? Allık kırılmış? No bueno! Siparişin sana ulaştığında, lütfen kargolama esnasında sorun oluşup oluşmadığını kontrol et. Paketin kargolama sırasında normal olarak biraz aşınmış olabilir ama paketin açılmış, hasar görmüş ise tutanak tutturabilirsin. Böyle bir durumda lütfen kutuyu, ürünlerin ambalajlarını ve ürünleri sakla. 08508223950 nolu numaradan hemen bize ulaş. Biz her şeyi halledicez, izci sözü!